To nie kaprys dyrektora
Po Festiwalu Oper Barokowych
To nie kaprys dyrektora
Jeśli ktoś twierdzi, że sztuka baroku ma swoje miejsce wyłącznie wśród muzealnych eksponatów, powinien wybrać się na jedną z dziesięciu imprez zakończonego w niedzielę w Warszawie Festiwalu Oper Barokowych. O ile oczywiście zdołałby dostać bilet. Kolejka oczekujących na możliwość wejścia do Kościoła Seminaryjnego, gdzie grano "Mesjasza", tłumy pragnące zobaczyć "Il ritorno d'Ulisso in patria" dowodzą, że w sztuce nie ma rzeczy elitarnych i masowych, żywych i martwych. Są jedynie zdarzenia artystyczne dobre i złe.
Kiedy przed rokiem Warszawska Opera Kameralna zaprosiła na pierwszą edycję tego festiwalu, w prasie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta