Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Media, biznes, reklama

12 października 1994 | Media, Internet | BW

Media, biznes, reklama

Inaugurujemy dziś na naszych łamach kolumnę, która raz w tygodniu będzie poświęcona problematyce mediów i reklamy. Chcemy ją zaadresować do osób związanych z działalnością reklamową, ale też do tych, którzy interesują się zarówno reklamą, jak i mediami.

Zapotrzebowanie na reklamę pojawia się wszędzie tam, gdzie zaczyna się coś dziać w gospodarce. Gdy opiera się ona na zdrowych wolnorynkowych zasadach, pojawia się konkurencja, a wraz z nią problemy nie tylko, co i jak wyprodukować, ale również, jak sprzedać, zachęcić klienta do tego, a nie innego towaru.

Przez wiele lat w Polsce nie było żadnych powodów,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 295

Spis treści
Zamów abonament