Użytkownicy nie mogli się rozezn
IBM -- zmiana strategii
Użytkownicy nie mogli się rozezn
-- Użytkownikom komputerów personalnych coraz trudniej jest rozeznać się w tym, co oferują im producenci. W zasadzie przemysł zaczyna tracić kontakt z nimi z uwagi na rozmaitość technologii, często zmieniających się produktów, a w ogóle, co może być paradoksalne, zbyt dużego wyboru -- mówili szefowie IBM odpowiedzialni za dotyczącą PC-ów część działalności firmy, ogłaszając w Paryżu nową strategię w tej dziedzinie. Najkrócej rzecz biorąc polega na usystematyzowaniu grup produktów i ich nazewnictwa.
Słowem IBM upraszcza struktury i w bardziej "czytelny" sposób będzie przygotowywał teraz nowe produkty, wytwarzał je, sprzedawał oraz technicznie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)