Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sposób na przetrwanie zmian

07 listopada 2001 | Moja Kariera | GR

Lektura Komunikowanie wewnątrz firmy w sytuacji kryzysowej

Sposób na przetrwanie zmian

Publikujemy fragmenty książki, która wkrótce zostanie wydana przez PWN pt. "Komunikowanie w kryzysie". Jeden z jego rozdziałów dotyczy komunikowania wewnątrz firmy. Autorką publikacji jest dr Anna Murdoch, adiunkt ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Jedną z najbardziej niepokojących sytuacji wewnątrz firmy jest zapowiedź zmiany.

A zatem rzecznik lub koordynator ds. public relations oraz szefowie innych działów, np. działu zarządzania zasobami ludzkimi, muszą być świadomi następujących spraw:

- zmiana jest sytuacją stresową. Wprowadza niepokój, niechęć, atmosferę nieprzychylności i opór

- zawsze w sytuacji niepewności i niepokoju rozkwitają plotki, informacje zasłyszane, spekulacje, wyolbrzymienia, szeptanki itp. Panuje atmosfera nerwowości, morale pracowników spada, są oni zajęci przede wszystkim wymienianiem informacji, pisaniem e-maili, wysyłaniem listów do agencji "łowców głów", dzwonieniem do znajomych, aby "badać" sytuację na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2463

Spis treści
Zamów abonament