Rozporządzenie ministra gospodarki z dnia 28 września 2001 r. w sprawie reklamacji usług telekomunikacyjnych
(Dz. U. Nr 115 z 11 października 2001 r., poz. 1230)
Na podstawie art. 74 ust. 1 ***ustawy z dnia 21 lipca 2000 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 73, poz. 852) zarządza się, co następuje:
§ 1. Rozporządzenie określa:
1) szczegółowe warunki, jakim powinna odpowiadać reklamacja w sprawie niedotrzymania z winy operatora terminu zawarcia umowy o świadczenie usług powszechnych, o których mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 21 lipca 2000 r. - Prawo telekomunikacyjne, lub terminu rozpoczęcia świadczenia tych usług, a także w sprawie niewykonania lub nienależytego wykonania takich usług,
2) szczegółowy tryb postępowania reklamacyjnego.
§ 2. 1. Reklamację wnosi się w przypadku występowania z roszczeniem o odszkodowanie w sprawie:
1) niedotrzymania z winy operatora terminu zawarcia umowy o świadczenie usług powszechnych,
2) niedotrzymania z winy operatora terminu rozpoczęcia świadczenia usług powszechnych, określonego w umowie zawartej z użytkownikiem, który nie posiada dostępu do usług powszechnych z tytułu innej umowy z operatorem,
3) przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej okresowo, trwającej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta