Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kasa na poprawę wizerunku

07 listopada 2001 | Ekonomia | a.mac

Amica W 2001 r. na inwestycje wyda do 50 mln zł

Kasa na poprawę wizerunku

Amica Wronki chce w 2002 r. przeznaczyć na inwestycje od 40 do 50 mln zł. Rozpocznie też kampanię reklamową, mającą w ciągu kilku lat umocnić wizerunek spółki jako solidnego producenta, płacącego podatki w Polsce i dbającego o pracowników.

Wojciech Kaszyński, prezes zarządu Amiki,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2463

Spis treści
Zamów abonament