Tematy leżą na korytarzu
Tematy leżą na korytarzu
W firmowej gazetce trzeba stawiać na ludzi. Jeśli piszemy o księgowości, to niech będzie tam zdjęcie pani mówiącej o problematyce, którą się zajmuje. Z imieniem, nazwiskiem, stanowiskiem. Tekst musi być napisany w sposób zrozumiały.
Wiele biuletynów firmowych powstało nie wcześniej niż 5 lat temu. Najdłużej funkcjonuje zakładowe pismo Daewoo-FSO. Ukazuje się od 1950 r. Ale PRL-owska gazetka to już przeszłość. - Dziś znacząca część biuletynów przypomina magazyny, które możemy kupić w kiosku: są kolorowe, wydawane na dobrym papierze, często bogato ilustrowane. Objętość waha się od kilkunastu do ponad stu stron - mówi Tomasz Kościelny, współautor poradnika "Biuletyn firmowy".
Przeciętna gazetka jest kolorowa, kilkunastostronicowa, formatu A4 i ukazuje się jako...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta