Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tematy leżą na korytarzu

07 listopada 2001 | Moja Kariera | MA

Biuletyny firmoweDużo zdjęć, ciekawe teksty, kontakt z czytelnikami

Tematy leżą na korytarzu

W firmowej gazetce trzeba stawiać na ludzi. Jeśli piszemy o księgowości, to niech będzie tam zdjęcie pani mówiącej o problematyce, którą się zajmuje. Z imieniem, nazwiskiem, stanowiskiem. Tekst musi być napisany w sposób zrozumiały.

Wiele biuletynów firmowych powstało nie wcześniej niż 5 lat temu. Najdłużej funkcjonuje zakładowe pismo Daewoo-FSO. Ukazuje się od 1950 r. Ale PRL-owska gazetka to już przeszłość. - Dziś znacząca część biuletynów przypomina magazyny, które możemy kupić w kiosku: są kolorowe, wydawane na dobrym papierze, często bogato ilustrowane. Objętość waha się od kilkunastu do ponad stu stron - mówi Tomasz Kościelny, współautor poradnika "Biuletyn firmowy".

Przeciętna gazetka jest kolorowa, kilkunastostronicowa, formatu A4 i ukazuje się jako...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2463

Spis treści
Zamów abonament