Przegapili okazję, ale nie są idiotami
Przegapili okazję, ale nie są idiotami
Zarząd jednej z krakowskich fundacji pozwał firmę Media Markt za reklamówkę "Tylko idiota przegapi taką okazję" promującą ofertę sklepu. Autorzy pozwu twierdzą, że nie korzystali i nie zamierzają korzystać z propozycji pozwanych.
Autorzy pozwu czują się oburzeni i obrażeni. Zażądali 20 tys. zł. Tłumaczą, że do fundacji wysłano reklamówkę promującą towary otwieranego w Krakowie sklepu sieci Media Markt.
Do zakupów zachęcało hasło "Tylko idiota przegapi taką okazję". Adresaci nie czują się idiotami, pomimo że przegapili okazję, nie korzystając z oferty Media Markt, podnosi powód. Jego zdaniem treść reklamy graniczy z szantażem i ma na celu obrażenie godności osobistej zarządu.
Media Markt zastanawia się nad odpowiedzią na pozew. Przedstawiciele firmy zapewniają, że nie chcieli nikogo obrazić. - Nie było takiego zamiaru - przekonuje Maciej Augustynek, dyrektor krakowskiego sklepu Media Markt. M.KUC.