Przedpole konkurencji
Przedpole konkurencji
KRYSTYNA FOROWICZ, JAKUB JASIŃSKI, ANDRZEJ MICHALSKI
Namnożyło się w ostatnich latach nagród, wyróżnień, konkursów, festiwali. Nic w tym złego i dziwnego. Każda taka inicjatywa ma zbliżony cel: wypromować polskie wyroby i marki, stworzyć pole i warunki do konkurowania ich jakością, nowoczesnością, innowacyjnością oraz wyłonić te, które osiągnęły już europejski, światowy poziom. Odniesione przy okazji sukcesy, zdobyte laury, ale także doświadczenia, bardzo się przydadzą, gdy będziemy już w pełni uczestnikami wielkiego, jednolitego, wspólnego rynku. Są rodzajem legitymacji, prawa wstępu na ten rynek, czymś w rodzaju dodatkowego audytu. Oto krótki przegląd różnych tego rodzaju inicjatyw - zarówno tych, które same zdobyły już sobie renomę, jak i stosunkowo nowych, budujących swoją pozycję.
MEDAL EUROPEJSKIWYPROWADZA Z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta