Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Manewry ceną i gadżetami

01 lipca 2003 | Ekonomia | AB

Prasa Pisma kobiece walczą o czytelników

Manewry ceną i gadżetami

Wybrane tygodniki kobiece

Wolisz zapłacić trochę więcej za tygodnik z gadżetem czy kupić tańszą wersję bez upominku? - taki wybór proponuje coraz więcej czasopism. Inne nie dają upominków, walcząc za to niższą ceną. Na razie trudno ocenić, czy to już zmierzch gadżetomanii, ale jej ograniczeniu sprzyja sam rynek; upominki nie dają już tak dobrych efektów w sprzedaży jak w poprzednich latach, co potwierdzają ostatnie dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Wcześniejsze narzekania wydawców na gadżetomanię ani dyskusje, jak ją ograniczyć, nie przyniosły rezultatów. Teraz wygląda na to, że ograniczy ją sam rynek. Choć na razie trudno ocenić ,czy można już mówić o zmierzchu gadżetowej mody, od kilku miesięcy przybywa pism, które rezygnują z dodawania upominków albo dają swym czytelnikom prawo wyboru pisma z gadżetem albo tańszej wersji bez.

Do ograniczania walki na gadżety skłania ich...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2962

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament