Miasto płaci mniej, pasażerowie jeżdżą wygodniej
Miasto płaci mniej, pasażerowie jeżdżą wygodniej
(c) RAFAŁ GUZ
Na warszawskich liniach jeździ ponad 180 miejskich autobusów czterech prywatnych firm. Za półtora tygodnia przybędzie 20 kolejnych pojazdów. Stolicy opłaca się prywatyzować kolejne linie, bo nowi operatorzy są tańsi od Miejskich Zakładów Autobusowych. "Rzeczpospolita" pierwsza ujawnia, ile miasto płaci przewoźnikom za każdy przejechany kilometr.
Firmy Mobilis i ITS Michalczewski w przyszłym tygodniu sprowadzą do Warszawy po 10 niskopodłogowych autobusów: 10-metrowych Solarisów i 12-metrowych MAN. Dzięki zaproponowanym cenom przejazdów Mobilis i ITS pod koniec ubiegłego roku wygrały dwa rozpisane przez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta