Musimy mieć sukces
Sławomir Golonka, wiceprezes zarządu i szefem do spraw marketingu PKN Orlen.
Musimy mieć sukces
Polskie firmy nie są w Czechach widoczne. Często na ich ocenę mają wpływ stereotypy w myśleniu o Polakach. Jak PKN Orlen zamierza się Czechom przedstawić i zdobyć tutejszy rynek?
Pomysł na Czechy jest elementem szerszej koncepcji Orlenu. Prowadzimy pracę w dwóch kierunkach. Nie można bowiem przeprowadzić restrukturyzacji wewnętrznej firmy, jeśli równocześnie nie przedstawi się wizji jej rozwoju. Zarząd koncernu przyjął strategię równoległych posunięć wewnątrz firmy i na zewnątrz. Posunięcia wewnętrzne to przede wszystkim zarządzanie wartością firmy przy użyciu najnowocześniejszych technik; to konieczność odpowiedzi na pytanie: co naprawdę jest w firmie cenne, co pomaga w jej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta