Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Optymizm konsumentów podwyższył wskazania

26 kwietnia 2005 | Ekonomia | HB
źródło: Nieznane

BAROMETR "RZECZPOSPOLITEJ" Optymizm konsumentów podwyższył wskazania W ostatnim tygodniu wskazówka naszego barometru poszła w górę o 0,9 pkt - do 1008,5 punktów

Wynika to głównie z poprawy nastrojów konsumentów. Wskaźnik ich optymizmu wzrósł z 85 do 92 pkt, co podniosło wartość barometru o 1,07 pkt. Jednak na skutek spadku poziomu WIG20 (z 1952,43 do 1931,42 punktu) stracił on 0,19 pkt, a pogorszenie obliczanego przez instytut Ifo wskaźnika koniunktury bieżącej w Niemczech (z 93,3 do 93,1 pkt) ujęło mu 0,01 pkt.

h.b.
Brak okładki

Wydanie: 3518

Spis treści

Matura z Rzeczpospolitą

Zamów abonament