Ile kosztował "Nowy Dzień"
- Wierzymy w rozwój rynku prasy codziennej - podkreślała Wanda Rapaczyńska, prezes Agory, przedstawiając wczoraj założenia biznesowe nowego dziennika spółki. "Nowy Dzień", który zadebiutował w poniedziałek w nakładzie 812 tys. egz., do końca roku ma się stać jedną z trzech najlepiej sprzedających się gazet w Polsce. Wydawca liczy na 250 tys. egz. średniej sprzedaży. W czwartym kwartale Agora przeznaczy na kampanię reklamową dziennika 25 - 30 mln zł, a w przyszłym roku 34 - 45 mln zł. W pierwszych trzech latach wydatki gotówkowe na "Nowy Dzień" wyniosą 60 - 80 mln zł. Spółka może je zwiększyć, jeśli na rynku pojawi się konkurencja groźna dla pozycji gazety, która w 2008 r. ma zanotować pierwszy operacyjny zysk.
a.b.