Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mniejszy optymizm w mediach

25 kwietnia 2006 | Ekonomia | AB

MEDIA, TECHNOLOGIE Mniejszy optymizm w mediach

Sytuacja na polskim rynku mediów i reklamy jest dobra, ale nie ma specjalnych powodów do dalszej poprawy - tak można podsumować wyniki kwietniowej fali badania Briefindex, które ocenia koniunkturę w mediach na podstawie opinii ekspertów z branż. Kwietniowy wskaźnik Briefindex spadł do 74,3 pkt. W poprzednim badaniu, w styczniu wynosił 81 pkt. Wyraźnie ubyło optymistów oczekujących poprawy w branży w najbliższych 3 miesiącach. W styczniu przewidywało to 45 proc. badanych, a teraz jedna czwarta. Badanie na zlecenie magazynu "Brief" przeprowadziła MillwardBrown SMG/KRC.

a.b.
Brak okładki

Wydanie: 3823

Spis treści

Ekonomia

Zamów abonament