Zamiast samochodów sprzedają własne salony
Swój salon Mercedesa w podwarszawskim Piasecznie sprzedaje właśnie Jan Borowski. Nabywcą będzie międzynarodowa grupa PGA prowadząca w Polsce salony Bawaria Motors. To nie pierwszy przypadek tego typu. Gdy przed dwoma laty warszawski diler marki Renault Janusz Kiljańczyk sprzedawał swoją firmę macierzystemu koncernowi (dziś salony działają jako REAGroup/Kiljańczyk), o transakcji było głośno. Od tego czasu w całym kraju bez większego rozgłosu właściciela zmieniło kilkanaście salonów.
Rodzimi przedsiębiorcy coraz częściej uznają, że sprzedawanie samochodów jest nieopłacalne. Niekiedy, jak w przypadku salonu Fiata w Koninie, tak bardzo, że sprzedający był gotów pozbyć się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta