Nestle kontra Zielona Budka
Co roku największe firmy w branży wprowadzają na wiosnę od kilku do kilkunastu nowych produktów. W tym roku walka o klientów może być jeszcze ostrzejsza. Z badań Nielsen w 2006 roku sprzedaż lodów poszła w górę o 11 procent i firmy chcą powtórzyć ubiegłoroczny sukces.
Wszyscy szykują nowościWczoraj o tegorocznych nowościach poinformował Nestle Ice Cream, trzeci gracz na polskim rynku lodów. Firma rozpocznie w tym roku sprzedaż między innymi lodowych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta