Reklamowa jazda autobusem
O wyłączność na sprzedaż reklamy na pociągach i peronach warszawskiego metra walczą właśnie cztery firmy zajmujące się reklamą zewnętrzną. Z kolei taksówki w całym kraju opanowały fioletowe reklamówki nowego operatora sieci komórkowej Play.
Pilot nic nie daReklamy w środkach komunikacji nie da się wyłączyć pilotem, a podróżujący są na nią skazani. Dlatego też firmy coraz więcej wydają na promocję w tramwajach i na taksówkach. W 2006 roku było to ok. 40 mln zł, o ok. jedną trzecią więcej niż rok wcześniej - wynika z prognoz Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), która zrzesza firmy outdoorowe i w ubiegłym roku zaczęła badać wydatki na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta