Dla dwojga na dalekie podróże
Audi reklamuje się jako sportowa marka, ale do tej pory proponował wyłącznie hatchbacki, sedany i kombi. Nawet w historii tej firmy można znaleźć zaledwie dwa modele coupé. Dopiero w tym roku w salonach pojawił się sportowy dwuosobowy R8, a w lecie do sprzedaży wejdzie mające cztery miejsca coupé A5.
- Będziemy bardzo zadowoleni, jeśli rocznie klienci kupią 25 tysięcy aut - mówi szef projektu Audi A5 Lars Papke.
Stal zamiast aluminiumMimo niewielkiej ilościowo produkcji nadwozie wykonane jest ze stali, chociaż Audi jak mało która marka zna się nabudowaniu aluminiowych karoserii. - Cały przód samochodu jest taki sam jak wA4, który zostanie zaprezentowany pod...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta