Daimler bez Chryslera
Niemcy pozbyli się filii w USA ze względu na jej gigantyczne straty. Trudno ukryć, że to ich porażka - Daimler zapłacił przecież za Chryslera aż 36 mld dolarów. Rozstanie jest dla koncernu z Europy początkiem nowej ery. Chce on się skoncentrować na Mercedesie, czyli marce luksusowych aut i ciężarówek, oraz na miejskim Smarcie. Dzięki temu ma się zwiększyć jego rentowność. Dlaczego Daimler zachowa 19,9 proc. papierów Chryslera? By nie tracić możliwości współpracy przemysłowej z Amerykanami. Do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta