Moda na radości pracownika
Jacek Santorski: O ile jeszcze rok temu pracodawcy poszukiwali głównie szkoleń z zakresu technik sprzedaży, o tyle dzisiaj największą popularnością cieszy się temat, jak zatrzymać i motywować pracownika. Wynika to ze zmiany sytuacji na rynku pracy, który w mgnieniu oka przeorientował się z pracodawcy na pracownika. Jedną z ważnych tego przyczyn, choć nie jedyną, jest emigracja miliona Polaków za granicę. W rezultacie temat ten stał się hitem 2007 r.
Czemu dokładnie poświęcone są szkolenia prowadzone z myślą o pracownikach?Nie chodzi już o to, by jak najwięcej z nich wycisnąć. Ważniejsze jest, w jaki sposób pomóc im w rozwoju, by czuli się bardziej związani z firmą. Jak wynika z badań amerykańskiej firmy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta