OFE inwestują w reklamę
W sumie 17,7 mln zł wydały towarzystwa emerytalne w pierwszym półroczu br. na marketing i promocję funduszy, którymi zarządzają. To dwa razy więcej niż w pierwszym półroczu 2006 r.- wynika z danych Komisji Nadzoru Finansowego (KNF). Najwyższy wzrost zanotowały Commercial Union, Axa, Skarbiec-Emerytura, Pekao Pioneer i Polsat. W tych trzech ostatnich wydatki nie są jednak - nawet mimo ostatniego wzrostu - wysokie. Z kolei CU uaktywnił akwizytorów, dzięki czemu m.in. nie traci już klientów na rzecz konkurencji. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta