Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mały wielki człowiek

27 lipca 1996 | Ekonomia | GS BW

Dzieci grają i oglądają

Mały wielki człowiek

Dzieci są najwierniejszymi widzami, najbardziej wpływowymi "sojusznikami" reklamodawców w kontaktach zdorosłymi. Dzieci same w sobie są cudownym środkiem reklamowym, praktycznie gwarantującym sukces promocyjny. Coraz częściej produktem promowanym przez dzieci bywają już nie zabawki czy słodycze, lecz obligacje, usługi telekomunikacyjne, środki chemiczne, polisy na życie. Urocze, gdy występują w reklamie, dzieci jako ich odbiorcy są jednak narażone na rozczarowania.

Podstawą siły reklam jest wywoływanie w dzieciach poczucia braku czegoś i silnego pragnienia posiadania tego. Polscy dorośli za namową dzieci kupują głównie słodycze, jogurty, napoje, zabawki, gumy do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 816

Spis treści
Zamów abonament