Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przemiana polityka w zielony groszek

27 lipca 1996 | Ekonomia | BM GS

Kampania prezydencka

Przemiana polityka w zielony groszek

Wpływ, wywierany przez ludzi związanych z reklamą, na kandydatów do stanowiska prezydenta RP podczas toczącej się w 1995 roku kampanii wyborczej, uznają niektórzy za ważny precedens. W wielu analizach wyniku wyborów stwierdzano, że zasadniczy wpływ na zwycięstwo Aleksandra Kwaśniewskiego miało podporządkowanie się przez niego wytycznym współpracowników związanych z reklamą.

Polskie środowiska reklamowe niechętnie angażują się w działania na rzecz polityków, a jeśli już, to wolą po cichu, nieoficjalnie doradzać. Pamiętają klęskę -- zauważoną przez wszystkich -- kampanii reklamowej Kongresu Liberalno-Demokratycznego.

Po francusku

"Uważam, że agencja reklamowa nie powinna bawić się w politykę w świeżo upieczonej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 816

Spis treści
Zamów abonament