Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

iPad rozczarowuje wydawców prasy

04 stycznia 2011 | Ekonomia | Tomasz Boguszewicz
Coraz większa popularność tych urządzeń nie ma przełożenia na dedykowane im e-wydania gazet i magazynów.
źródło: Rzeczpospolita
Coraz większa popularność tych urządzeń nie ma przełożenia na dedykowane im e-wydania gazet i magazynów.

Płatne magazyny przygotowane specjalnie na tablet Apple są za drogie, a prasa wciąż nie znalazła modelu biznesowego dla tabletów

iPad został – także przez „Rz” – uznany za jeden z biznesowych sukcesów 2010 roku. Mimo to dane zebrane przez monitorujące rynek prasy w USA Audit Bureau of Circulations mogą niepokoić wydawców. Sprzedaż magazynów przygotowanych specjalnie na urządzenie Apple po fali początkowego zainteresowania gwałtownie spada.

Najbardziej ucierpiał popularnonaukowy „Wired”. Pierwsze tabletowe wydanie magazynu, pełne wideo, multimediów i ekskluzywnych materiałów, ściągnęło w czerwcu ponad 100 tys. osób. iPad na rynku był trzy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8818

Spis treści
Zamów abonament