Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sobieski zdobył Amerykę

24 marca 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Ekspansja w Ameryce napędza sprzedaż sobieskiego. Jest on, obok Label 5, alkoholem o najszybciej rosnącym zasięgu globalnym.
źródło: Rzeczpospolita
Ekspansja w Ameryce napędza sprzedaż sobieskiego. Jest on, obok Label 5, alkoholem o najszybciej rosnącym zasięgu globalnym.

Stany Zjednoczone wyprzedziły Polskę i są największym rynkiem wódki grupy Belvedere

Jak dowiedziała się „Rz", do awansu rynku amerykańskiego, na którym wódka Sobieski jest obecna od niemal czterech lat, doszło na przełomie 2010 i 2011 r. W całym ubiegłym roku jej sprzedaż w Stanach Zjednoczonych wzrosła o ok. 50 proc., do nieco ponad 7,8 mln l.

Na dotychczasowym podboju USA przez sobieskiego się nie skończy. – Zakładamy, że w 2012 r. uda się nam zwiększyć sprzedaż do 18 mln litrów – zapowiada Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny i współwłaściciel polsko-francuskiej grupy Belvedere, trzeciego producenta wódki w naszym kraju.

Tryliński wyjaśnia, że swój awans na rynku amerykańskim marka...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8885

Spis treści
Zamów abonament