Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zadziwiający wyrok brytyjskiego sądu, kolor zastrzeżony jako element logo firmy

26 listopada 2011 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz

Po wieloletniej batalii Cadbury zastrzegło w sądzie odcień fioletu. Inne firmy nie mogą teraz go wykorzystywać

Wyrok został przyjęty z dużym zaskoczeniem, zwłaszcza przez rynkowych rywali takich jak Nestle, które zresztą już zapowiedziało złożenie apelacji od kontrowersyjnej decyzji. Cadbury  od kilku lat próbowało zastrzec w sądzie specyficzny odcień fioletu (o numerze 2865c), używany do opakowań słodyczy tej firmy od ponad 100 lat. Tym razem, choć wcześniej podobne sprawy były kilka razy oddalane, sąd uznał, że faktycznie jest to element...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9091

Wydanie: 9091

Spis treści
Zamów abonament