Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak przekonać anioła

30 marca 2012 | Pomysł na biznes

Jeśli autor nawet bardzo dobrze rokującego pomysłu na biznes nie potrafi w ciągu pierwszych pięciu minut spotkania z potencjalnymi inwestorami przekonać ich do swojej idei, może pogrzebać swe szanse na zdobycie środków na jej zrealizowanie. Pierwsze wrażenia, jakie odniosą anioły biznesu podczas prezentacji projektu przez pomysłodawcę, często decydują o tym, czy pomysł się przebije, czy też zostanie zlekceważony.

– Wiele osób podczas spotkań z inwestorami ma skłonność do rozwlekania tematu, zamiast przedstawić go w formie syntetycznej. A mają do czynienia z ludźmi przyzwyczajonymi do szybkiego oceniania ludzi i koncepcji. Najdalej po kwadransie tacy słuchacze zaczynają się nudzić – ostrzega dyrektor Departamentu Gildii Aniołów Biznesu Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego Mariusz Kaczmarek.

Sztuka planowania biznesu

Anioły biznesu i ich podopiecznych łączą wspólne interesy, dążenia i niekiedy pasje. Ale wiele je też dzieli. To dwa inne światy. Z jednej strony inwestorzy. Ludzie o wysokiej pozycji społecznej i znacznym majątku, z wielkim życiowym doświadczeniem,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9196

Wydanie: 9196

Spis treści
Zamów abonament