Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Za trzy miesiące z rynku zniknie marka TP

30 marca 2012 | Ekonomia | Urszula Zielińska
Maciej Witucki, prezes TP
autor zdjęcia: Szymon Łaszewski
źródło: Fotorzepa
Maciej Witucki, prezes TP

Zarząd Telekomunikacji Polskiej zdecydował o rebrandingu największej stacjonarnej sieci w kraju na Orange

Giełdowa spółka podała wczoraj pierwsze oficjalne informacje o szykującym się rebrandingu sieci stacjonarnej z TP na Orange. Zgodnie z decyzją zarządu operatora prace związane z tą zmianą mają się zakończyć do 30 czerwca. To oznacza, że formalnie marka TP zniknie już po zakończeniu piłkarskiego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9196

Wydanie: 9196

Spis treści
Zamów abonament