Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sony usiłuje reanimować legendarnego Walkmana

31 marca 2012 | Ekonomia | Aleksandra Stanisławska
Japońska marka liczy na dodatkowe przychody dzięki Walkmanowi
źródło: Sony
Japońska marka liczy na dodatkowe przychody dzięki Walkmanowi

Marka wraca na rynek jako samodzielny odtwarzacz muzyki. Według Sony ma to być pogromca iPoda

Przez ostatnie lata marka Walkman była obecna wyłącznie jako jedna z funkcji telefonów komórkowych firmy Sony Ericsson. Po rozstaniu z Ericssonem japońska firma postanowiła wskrzesić Walkmana już całkowicie na własny rachunek. Czy zaprezentowane w czwartek na polskim rynku urządzenie o nazwie Walkman Z1000 spełni oczekiwania klientów?

Pod marką Walkman firma Sony...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9197

Wydanie: 9197

Spis treści
Zamów abonament