Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mniejsze wpływy z reklam i strata

12 maja 2012 | Ekonomia | ML
źródło: Rzeczpospolita

Agora – spółka, o której się mówi w Warszawie

Opublikowane w piątek wyniki mediowej grupy za I kwartał były poniżej oczekiwań analityków. Ale nie tylko to było przyczyną spadku notowań akcji o 5,9 proc., do 11,3 zł.

–  Spadek kursu wynika z ogólnej niekorzystnej sytuacji w całej branży prasowej – mówi Piotr Janik, szef działu analiz KBC Securities. Waldemar Stachowiak z Ipopema Securities dodaje, że nie wie, czy np. ktokolwiek spodziewał się spadku wpływów reklamowych „Gazety Wyborczej" rok do roku o aż 19 proc.

Przychody Agory w I kwartale sięgnęły 281,3 mln zł, to o 5 proc. mniej niż rok wcześniej, a strata netto przypadająca na akcjonariuszy jednostki dominującej wyniosła 1,5 mln zł wobec 6,1 mln zł zysku rok wcześniej.

Grupa zapowiedziała, że nie porzuciła planów rozwijania się poprzez akwizycje. Grzegorz Kossakowski z zarządu Agory nie chciał odnieść się do pytań o podawane przez „Rz" informacje o tym, że Agora poszukuje na rynku kilkuset milionów złotych dodatkowej gotówki.

Wydanie: 9230

Wydanie: 9230

Spis treści
Zamów abonament