Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klienci coraz chętniej wybierają usługi w pakietach

27 września 2012 | Ekonomia | Kuba Kurasz Łukasz Dec
autor zdjęcia: Danuta Matloch
źródło: Fotorzepa

Sprzedaż usług telekomunikacyjnych w pakietach daje oszczędności abonentom i wyższe przychody operatorom – mówi Maciej Witucki, szef grupy TP

Rz: Co oznacza konwergencja w telekomunikacji?

Maciej Witucki: Najprościej mówiąc, jest skutkiem tego, że klient otrzymuje do domu faktury za usługi. Zazwyczaj kilka faktur, bo ma kilka usług. A może otrzymywać jedną, i na niższą sumę. Na tej logice oparta jest nasza oferta Orange Open.

Jak ona się sprzedaje?

Zaczęliśmy niedawno, więc na razie mamy kilka tysięcy klientów i jestem przekonany, że trend będzie się umacniał wraz ze wzrostem liczby smartfonów i tabletów. Wymagają one dodatkowych pakietów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9346

Wydanie: 9346

Spis treści
Zamów abonament