Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Albo poprawki, albo zwrot pieniędzy

27 grudnia 2012 | Prawo i praktyka | Łukasz Sitek

Fryzjer, który się nie spisał, ma w stosunku do swojego klienta określone obowiązki. Podobnie właściciel zakładu kosmetycznego.

Przed sylwestrem u fryzjera lub kosmetyczki trudno o wolny termin. Zakłady zwabione zyskiem często przyjmują więcej klientów, niż na to pozwala obsada kadrowa. Gdy w grę wchodzi pośpiech i zmęczenie nie trudno o niedoróbki, czy źle wykonane usługi. Niestety przedsiębiorca prowadzący zakład fryzjerski lub kosmetyczny sporo w takiej sytuacji ryzykuje. Niezadowolony klient może bowiem dochodzić należnych mu praw. Co zatem będzie musiał zrobić fryzjer lub kosmetyczka? Dużo zależy od tego, na czym polegają nieprawidłowości.

Gdy usługą miało być nałożenie farby na włosy a efekt końcowy miał polegać np. na uzyskaniu czarnego koloru, gdy tymczasem wyszedł rudy, można złożyć reklamację. Klient może zażądać...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9421

Wydanie: 9421

Spis treści
Zamów abonament