Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Hotelarze w Polsce stawiają na luksus

15 stycznia 2013 | Ekonomia | Adam Woźniak
Największa grupa to hotele segmentu ekonomicznego.
źródło: Rzeczpospolita
Największa grupa to hotele segmentu ekonomicznego.

W naszym kraju coraz szybciej rośnie liczba marek hotelarskich z wyższej półki.

Do luksusowej sieci hotelarskiej – Luxury Collection – dołączy warszawski hotel Bristol. Ma to być zarazem debiut tej międzynarodowej marki hotelarskiej na polskim rynku. Należą do niej m.in. Hotel Imperial w Wiedniu, Al Maha Desert & Resort w Dubaju czy The Chatwal Hotel w Nowym Jorku. Łącznie sieć skupia ponad 80 hoteli w 30 krajach. Jak podaje branżowy serwis Property News, nowe wnętrza Bristolu stworzyła londyńska projektantka Anita Rosato. W hotelu znajdzie się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9436

Wydanie: 9436

Spis treści
Zamów abonament