Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Kablówek wojna o Internet

01 lutego 2013 | Pierwsza strona | Dział Ekonomiczny

Kablówki chcą w tym roku ostro ożywić bardzo niemrawy rynek stacjonarnego dostępu do Internetu. Ale na niższe ceny nie ma co liczyć.

Kablówki chcą w tym roku ostro ożywić bardzo niemrawy rynek stacjonarnego dostępu 
do Internetu. Ale na niższe ceny nie ma co liczyć.

W 2012 roku, ku zaskoczeniu urzędników odpowiedzialnych za cyfryzację kraju, operatorzy telekomunikacyjni dużo wolniej zdobywali abonentów Internetu. Według naszych szacunków przybyło im  około 190 tys. klientów. To mniej niż w 2011 r., gdy usługę dokupiło około 300 tys. osób.

W tym roku plany podboju rynku stacjonarnego Internetu kreślą sieci TV kablowych. UPC, Multimedia, Vectra i wielkopolska Inea liczą, że grono ich abonentów powiększy się w sumie o 150 tys. klientów usługi stacjonarnego dostępu. Orężem walki będzie prędkość Internetu, ale ceny spadać już nie będą.

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 9451

Wydanie: 9451

Spis treści

Moje Podróże

Zamów abonament