Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Prestiż warto zacząć budować od początku działalności

06 lutego 2013 | Ekonomia | Aleksandra Fandrejewska
źródło: Rzeczpospolita

Społeczna odpowiedzialność biznesu nie jest zarezerwowana tylko dla największych firm.

Dla młodego przedsiębiorcy ważne jest budowanie swojej marki. Nie zawsze jest to możliwe dzięki reklamie, czy działaniom marketingowym. Jeśli nie mamy wystarczająco dużo pieniędzy, poświęćmy swój czas. I tak próbujmy budować swój biznesowy prestiż.

Można do tego wykorzystać praktyki, jakie wielkie korporacje stosują w ramach CSR Corporate Social Responsibility (biznesu odpowiedzialnego społecznie).

Synonim etyki

Gdy szefów małych i mikrofirm zapytano co to jest CSR, to większość z nich traktowała to jako synonim etyki biznesu. Ale za najważniejsze uznali dbałość o kwestie konsumenckie i przejrzystą komunikację marketingową.  Ta strona biznesowej działalności jest do nich znacznie ważniejsza niż zaangażowanie na rzecz lokalnej społeczności.

Tak przynajmniej wynika z badania, jakie w 2011 roku przeprowadziło Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Te wyniki nie zaskakują specjalistów zajmujących się rynkiem pracy i rozwojem przedsiębiorczości.  Ich zdaniem właściciele mikrofirm, a szczególnie dotyczy to firm dopiero powstających, muszą najpierw zbudować swoje relacje biznesowe.

– Młody człowiek,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9455

Wydanie: 9455

Spis treści
Zamów abonament