Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocja spędza sen z powiek konkurencji

07 marca 2013 | Ekonomia | asta

Branża stolarki okiennej 
i drzwiowej dostała pieniądze na promocję swoich produktów na innych rynkach. Zagraniczna konkurencja protestuje.

Na promocję polskich specjalności eksportowych z pieniędzy Ministerstwa Gospodarki i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego przeznaczono w sumie ponad 70 mln zł.  Wśród 15 beneficjentów programu, znalazła się także branża stolarki otworowej.

Na realizację I Branżowego Programu Promocji Eksportu „Polskie Okna i Drzwi" trafi ok. 12 mln zł dla firm i kolejne 5 mln zł na zadania realizowane na rzecz całej branży przez powołane w tym celu konsorcjum. Firmy biorące udział w programie mogą liczyć na zwrot kosztów kwalifikowanych w wysokości 75 proc....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9480

Wydanie: 9480

Spis treści
Zamów abonament