Promocja spędza sen z powiek konkurencji
Branża stolarki okiennej i drzwiowej dostała pieniądze na promocję swoich produktów na innych rynkach. Zagraniczna konkurencja protestuje.
Na promocję polskich specjalności eksportowych z pieniędzy Ministerstwa Gospodarki i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego przeznaczono w sumie ponad 70 mln zł. Wśród 15 beneficjentów programu, znalazła się także branża stolarki otworowej.
Na realizację I Branżowego Programu Promocji Eksportu „Polskie Okna i Drzwi" trafi ok. 12 mln zł dla firm i kolejne 5 mln zł na zadania realizowane na rzecz całej branży przez powołane w tym celu konsorcjum. Firmy biorące udział w programie mogą liczyć na zwrot kosztów kwalifikowanych w wysokości 75 proc....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta