Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rynek jest coraz trudniejszy

15 marca 2013 | Ekonomia | Katarzyna Kucharczyk
autor zdjęcia: Magda Starowieyska
źródło: Fotorzepa

Nasz konkurent przejął palmę pierwszeństwa, jeśli chodzi 
o udział w całym rynku. Nie odpuścimy. Będziemy walczyć 
o konsumentów – mówi dyrektor zarządzający marki Wedel Witold Ziobrowski

Rz: Jakie są udziały rynkowe Wedla? Podobno utraciliście pozycję lidera na rzecz Krafta?

Witold Ziobrowski: NLotte Wedel ma 19,2 proc. udziałów w kategorii tabliczek czekoladowych oraz 12,3 proc. w całym rynku produktów czekoladowych w Polsce. Nasze produkty, jak czekolada gorzka i Ptasie Mleczko® to liderzy w swoich kategoriach i najchętniej wybierane produkty. Nasz konkurent przejął palmę pierwszeństwa, jeśli chodzi o udział w całym rynku. Wynika to jednak z prostego rachunku, a mianowicie jako międzynarodowy koncern ma on w portfelu szerszą ofertę i większy zakres produktów.

Ile jest wart rynek słodyczy i czy w tym roku urośnie?

Wartość tego rynku szacuje się obecnie na ok. 5,2 mld zł. Do tego dochodzą jeszcze produkty sprzedawane luzem, więc razem z nimi cały rynek jest wart ok. 6 mld zł. W ostatnim czasie obserwujemy jego ilościowy wzrost, a to za sprawą rosnącej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9487

Wydanie: 9487

Spis treści

Moje Podróże

Zamów abonament