Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zadowolony konsument wydaje więcej

15 marca 2013 | Ekonomia | Dział Ekonomiczny
Liderzy jakości
źródło: Rzeczpospolita
Liderzy jakości

Wydatki konsumenckie Polaków mogłyby wzrosnąć nawet o 35 mld zł rocznie, gdyby firmy poprawiły jakość obsługi klientów

Niestety, rozumie to wciąż niewiele firm, dlatego poziom obsługi, choć rośnie, to nadal na tle krajów zachodnich wypada słabo. Z badań serwisu jakoscobslugi.pl wynika, że aż 63 proc. Polaków przynajmniej raz w miesiącu rezygnuje z zakupów z powodu złej obsługi.

Co więcej, 70 proc. klientów byłoby skłonnych zapłacić więcej nawet o 13 proc. za produkt czy usługę, jeśli...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9487

Wydanie: 9487

Spis treści

Moje Podróże

Zamów abonament