Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telewizje nie chcą być jak Netflix

16 maja 2013 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Więcej w tygodniku
źródło: Rzeczpospolita
Więcej w tygodniku

Stacje w Europie wolą trzymać się kablówek i platform satelitarnych. Nie chcą zdać się wyłącznie na model: widz płaci za to, co ogląda.

Chociaż w Polsce już 1,5 mln internautów w ogóle nie ogląda telewizji, układ zależności, jaki wytworzył się pomiędzy firmami na rozrywkowym rynku, skutecznie blokuje rozwiązania, których oczekują widzowie. Ale jest nadzieja.

W USA nowe szlaki przeciera serwis Netflix, który po I kwartale tego roku po raz pierwszy w historii miał za oceanem prawdopodobnie więcej abonentów niż HBO. Liczba...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9537

Spis treści
Zamów abonament