Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cena spotów w TVP pozostanie w tajemnicy

08 lipca 2013 | Prawo | Danuta Frey

Nie dowiemy się,
ile Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa kosztowały reklamy w TVP.

Umowa między ARiMR i Telewizją Polską SA określająca warunki emisji, czas, organizację i cenę reklam jest chroniona tajemnicą przedsiębiorcy – stwierdził Naczelny Sąd Administracyjny.

Telewizyjne spoty propagujące unijny Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013 zostały wyemitowane w TVP w latach 2010–2012. Promocję PROW, z którego Polska dostanie ponad 70 mld zł na rolnictwo, obszary wiejskie i przetwórstwo żywności, wkomponowano również w popularny serial „Ranczo".

Poruszenie wywołały pogłoski, że państwowa agencja...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9581

Wydanie: 9581

Spis treści
Zamów abonament