Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Praktyczna pomoc dla młodej marki

16 października 2013 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Rok temu nagrodę dla Młodej Marki Sukcesu 2012 – twarożku Mój Ulubiony – odebrał wiceprezes Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu Bogdan Woźniak (z prawej). Wręczał ją Andrzej Talaga z „Rz” wraz ze Zbigniewem Jagiełłą, prezesem PKO BP.
autor zdjęcia: Piotr Nowak
źródło: Rzeczpospolita
Rok temu nagrodę dla Młodej Marki Sukcesu 2012 – twarożku Mój Ulubiony – odebrał wiceprezes Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu Bogdan Woźniak (z prawej). Wręczał ją Andrzej Talaga z „Rz” wraz ze Zbigniewem Jagiełłą, prezesem PKO BP.

Warta 400 tys. zł kampania reklamowa czeka na zwycięzcę tegorocznej, trzeciej już edycji konkursu na Młodą Markę Sukcesu, który promuje dynamiczne krajowe brandy.

– Warto wspierać i promować ambitne przedsiębiorstwa, którym dalszy wzrost rozpoznawalności pomoże w rozwoju, budowaniu lojalności oraz zaufania klientów – twierdzi Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego, fundatora głównej nagrody dla Młodej Marki Sukcesu.

Firmy, które chcą zawalczyć o wartą 400 tys. zł kampanię reklamową, mają jeszcze szansę – mogą nadsyłać zgłoszenia do konkursu do 27 października (przedłużyliśmy okres nadsyłania zgłoszeń).

Maleje zakupowy patriotyzm Polaków

Wsparcie dla ambitnych polskich marek jest tym bardziej przydatne, że – jak wynika z ubiegłorocznych badań Millward Brown SMG/KRC – w ostatnich latach ostygł nieco patriotyzm zakupowy polskich konsumentów.

O ile w 2002 r. prawie sześciu na dziesięciu Polaków potwierdzało, że gdy tylko mogą, wybierają...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9666

Wydanie: 9666

Spis treści
Zamów abonament