Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W walce o talenty PZU chce dorównać najlepszym

04 grudnia 2013 | Kariera i biznes
W nowej kampanii reklamowej PZU kusi specjalistów.
źródło: PZU
W nowej kampanii reklamowej PZU kusi specjalistów.

Polski gigant rynku ubezpieczeń inwestuje 
w budowę wizerunku pożądanego pracodawcy.

Anita Błaszczak

– Chcemy budować markę firmy i zmieniać postrzeganie PZU jako pracodawcy – mówiła Olga Zarachowicz, dyrektor zarządzająca ds. HR w Grupie PZU, podczas niedawnej konferencji prasowej, będącej częścią kampanii wizerunkowej ubezpieczeniowego potentata. PZU od dwóch lat nie tylko intensywnie buduje swoją markę korporacyjną (co wzmocniła ubiegłoroczna zmiana logo), ale także inwestuje w swój rebranding na rynku pracy.

Tutaj w ostatnich latach o...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9706

Wydanie: 9706

Spis treści

Rzecz o biznesie

Zamów abonament