Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Luksus chce ulic handlowych

19 lutego 2014 | Ekonomia i Rozwój | Piotr Mazurkiewicz
źródło: materiały prasowe

Gilles Dougoud | Nowe salony najchętniej otwieralibyśmy właśnie tam – mówi szef Sephora Polska.

Rz: Dlaczego Sephora tak długo zwlekała z uruchomieniem sklepu internetowego w Polsce?

Jesteśmy jedyną prawdziwie globalną firmą sprzedającą luksusowe kosmetyki, działamy na 30 rynkach. Dlatego tego typu decyzje zapadały stopniowo. W USA w internecie jesteśmy obecni od ponad dekady, we Francji i Chinach od kilku lat. Zbieramy doświadczenia na każdym z rynków i dopiero wtedy decydujemy się na kolejny. Cieszę się zatem, że tak szybko wybrano do tego Polskę. Po pierwszych dniach od startu zbieramy od klientów bardzo pozytywne informacje – zainteresowanie taką formą zakupów jest duże.

Ale ryzykujecie, proponując takie same ceny jak w tradycyjnych salonach. Przecież klienci w internecie szukają niższych.

Nie tylko – liczy się także poziom obsługi, gwarancja oryginalności oraz dodatki, jak np. próbki produktów do przetestowania czy stosowne opakowanie, ważne choćby dla osób kupujących prezenty. Staramy się być po prostu najlepszą siecią kosmetyczną w Polsce i nasz e-sklep na pewno w tym pomoże.

A co z tradycyjnymi salonami?

Dalej je będziemy uruchamiać – w tej chwili mamy 92, planujemy w tym roku trzy nowe, a...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9768

Wydanie: 9768

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament