Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bank zwróci klientowi to, co skradł jego pracownik

22 kwietnia 2014 | Prawo | Robert Horbaczewski

Obsługę rachunków trzeba tak zorganizować, by zapewnić bezpieczeństwo powierzonych środków i uniemożliwić przestępczą działalność własnych pracowników.

Barbara G. domagała się od PKO BP ponad 149 tys. zł, które przywłaszczyła sobie pracownica banku w latach 2004–2010. Obsługę jej rachunków prowadziła wtedy Elżbieta D., prywatnie koleżanka pokrzywdzonej. Barbara G. nie wiedziała o procederze, bo znajoma mówiła, że wypłacane pieniądze przeznacza na zakup obligacji oszczędnościowych. Została za to skazana przez Sąd Rejonowy w Hrubieszowie na karę pozbawienia wolności w zawieszeniu.

Barbara G. jeszcze przed wszczęciem śledztwa...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9820

Wydanie: 9820

Spis treści
Zamów abonament