Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mobilna rewolucja daje szansę dyskontowym finansom

31 października 2014 | Kraj
Mateusz Śledzik
źródło: Rzeczpospolita
Mateusz Śledzik

Dyskonty jeszcze niedawno kojarzyły się tylko z ciasnymi alejkami i produktami marnej jakości. Dziś to modne sieci, chętnie odwiedzane przez miliony Polaków.

Ta niezwykła metamorfoza by ła możliwa, dzięki potrzebie inteligentnego zarządzania domowym budżetem. Dyskonty – także finansowe udowodniły, że ta niej nie oznacza gorzej.

Przez wiele lat zapopularny - mi „low-costami" ciągnęła się zła sława. Początkowo komunikacja marki trafiała głównie do mniej zamożnych klientów – taka polityka przynosiła znaczne zyski, jednak w długim okresie ograniczała liczbę potencjalnych klientów. Zacięta walka o konsumenta postawiła przed dyskontami wiele trudnych pytań dotyczących strategii biznesu, jednak odpowiedź okazała się niezwykle prosta.

Z pomocą przyszło kryzysowe spowolnienie gospodarcze. Po pularny mi tematami w pro - gramach śniadaniowych stały się inteligentne zakupy, a w internecie jak grzyby po deszczu powstawa ły blogi dotyczące oszczędzania i inwe stowa nia pieniędzy. Dyskonty, takie jak Lidl czy Biedronka, idealnie wpi sa ły się w trend „smart...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9981

Wydanie: 9981

Spis treści

Media planet

Zamów abonament