Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telemarketer na wylocie

13 stycznia 2015 | Ciekawa ekonomia
12 call center zatrudnia 63 proc. telemarketerów
źródło: Rzeczpospolita
12 call center zatrudnia 63 proc. telemarketerów

marketing | Nowe przepisy o prawach konsumenta skomplikują życie firmom call center. W branży będą zwolnienia. Pracę może stracić 8–9 tys. osób.

michał duszczyk

Telemarketerzy, z którymi negatywne doświadczenia deklaruje ponad połowa konsumentów (dane TNS), diametralnie zmniejszą swój udział w zawieraniu umów z klientami. To efekt nowelizacji ustawy o prawach konsumenta, według której nie będzie już możliwe zawarcie umowy przez telefon.

Ustalenia z rozmowy telefonicznej będą wymagały bowiem potwierdzenia e-mailowego lub listownego. Ustawa mocno ogranicza zatem możliwości sprzedażowe telemarketerów.

– Biorąc pod uwagę okoliczności zawierania umów, nowe przepisy wpłyną w znaczący sposób na ograniczenie ich zawierania – przyznaje Małgorzata Sieradzka, adwokat, wykładowca Uczelni Łazarskiego. Zdaniem Pawła Jamiołkowskiego, dyrektora...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10038

Wydanie: 10038

Spis treści
Zamów abonament