Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

To dobry czas na innowacje

04 marca 2015 | Ekonomia
autor zdjęcia: Magda Starowieyska
źródło: Fotorzepa

William Eccleshare | Widzimy, że rynek reklamy jest silniejszy – mówi prezes Clear Channel.

Rz: Jakie trendy są dziś, pana zdaniem, najbardziej widoczne w branży reklamy zewnętrznej na świecie i w Polsce?

William Eccleshare: Powiedziałbym, że dziś to przede wszystkim cyfryzacja oraz zacieśniający się związek reklamy zewnętrznej i urządzeń mobilnych pozwalających coraz częściej – czy to za pomocą kodów QR (graficznych kodów zamkniętych w kwadracie, opracowanych w 1984 r. przez japońską firmę Denso-Wave, pozwalających odczytywać treści za pomocą urządzeń mobilnych – red.), czy NFC (technologia komunikacji radiowej pozwalająca m.in. na płatności zbliżeniowe – red.) – na odbiór przekazu reklamowego. Konsumenci spędzają coraz więcej czasu, używając smartfonów. Na całym świecie widoczne są na tym polu różne eksperymenty. Smartfon staje się narzędziem zakupów.

Dlaczego Clear Channel inwestuje w ekrany cyfrowe z obszaru tzw. digital signage?

Uważamy, że to bardzo dobre rozwiązanie z punktu widzenia reklamodawcy: atrakcyjne ze względu na lepszą jakość obrazu, wykorzystanie ruchu na obrazie, możliwość zarządzania kampaniami czy wreszcie ich...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10081

Wydanie: 10081

Spis treści
Zamów abonament