Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gdy firma ma stronę WWW

01 czerwca 2015 | Prawo | Błażej Wojnicz
Błażej Wojnicz
źródło: materiały prasowe
Błażej Wojnicz

Nawet jeśli przedsiębiorca nie oferuje w sieci towarów do sprzedaży, musi podać konsumentom swoje podstawowe dane, np. adres – pisze adwokat.

Nowa ustawa o prawach konsumenta budzi wiele wątpliwości. Wprowadza wiele zmian w relacji konsument – przedsiębiorca, nakładając przy okazji nowe obowiązki na prowadzących firmy. Wśród nich zobowiązanie, którym zostali obciążeni przedsiębiorcy posiadający strony internetowe, które mają charakter wizytówki (reklamy) w wirtualnym świecie. Chodzi o firmy, które nie świadczyły i nie świadczą żadnych usług przez internet, a ich witryna ogranicza się do informacji o przedsiębiorcy, doświadczeniu, zakresie świadczonych usług i ewentualnym cenniku czy danych kontaktowych.

Przedsiębiorcy mający tego typu strony internetowe byli dotychczas zwolnieni z ustawowych obowiązków informacyjnych wobec konsumentów. Regulaminy świadczenia usług...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10155

Wydanie: 10155

Spis treści
Zamów abonament