Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak wykorzystać dane

25 sierpnia 2015 | Ekonomia
źródło: Rzeczpospolita

BIG DATA to nowe możliwości analizy aktywności klientów, 
w połączeniu z trendem cyfryzacji oferujące szerokie spektrum strategii na rynku detalicznym.

Czym jest potencjał BIG DATA? Jak go budować? Jakie mechanizmy monetyzacji stosować? Czy nadal można mówić o kliencie masowym czy raczej o masowym zbiorze klientów indywidualnych? Czy firmy są gotowe na monetyzację BIG DATA? Jakie są kluczowe wyzwania wewnątrz organizacji? Co zmieni się z perspektywy klienta i czy zaakceptuje działania firm?

Na te pytania postarają się odpowiedzieć uczestnicy panelu „Strategia B2C w erze BIG DATA – jak wykorzystać potencjał danych", którego moderatorem będzie Michał Pieprzny, CEO Poland, Loyalty Partner Polska Sp.z o.o. (PAYBACK). Jego uczestnikami będą: Maciej Witucki, przewodniczący RN Orange Polska, Cezary Stypułkowski, prezes, mBanku, Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku.

—d.e.

XXV Forum Ekonomiczne w Krynicy 8 – 10 września 2015 r.
www.forum-ekonomiczne.pl

Wydanie: 10226

Wydanie: 10226

Spis treści
Zamów abonament